ماگ حرارتی Things To Know Before You Buy

Wiki Article

جدیدترین محبوب‌ترین رتبه‌بندی ارزان‌ترین گران‌ترین

ضمنا من یه ماگ حرارتی سفارش دادم که به صورت کادو شده برام ارسال کنن خیلی نگران بودم که آیا خوب شده یا ن چون برای هدیه بود نمیتونستم بازش کنم امتحان کنم اما وقتی کادو دادم و شخص مورد نظر تستش کرد بسیار خوشحال و راضی بود و بین کادوهای دیگه به نظرم یه چیز بسیار خاص و عالی بود بسته بندی هم که دیگه حرف نداشت واقعاااااا ممنونم از شما نظرم به دور از هر گونه اغراق بود پشتیبانی هم که واقعا کار دست بود خلاصه که دمتون گرم همه چی تموم هستید.

نوعی جدید از ماگ های مسافرتی به وسیله ی یک سیم به محل شارژ کن (فندک) خودرو و یا پریز متصل می شود و می توان مایع درون آن را گرم نمود.

راهنمای جامع ماگ حرارتی: ماگ حرارتی، لیوان جادویی یا لیوان سرامیکی که با تغییر دما رنگ آن عوض می شود، یکی از محبوب ترین هدیه ها و لوازم جانبی نوشیدنی در سال های اخیر بوده است.

وقتی می خواهند آهن را ذوب کنند آن را حرارت می دهند. ابتدا آهن از رنگ خاکستری به سرخ سپس به زرد کرم رنگ و سپس به سفید تغییر رنگ می دهد. با افزایش انرژی آهن، اتم های آن برانگیخته و ناپایدار می شوند و الکترون های انرژی راا جذب می کنند و به شکل بسته های نوری یا فوتون آزاد می کنند.

.. می باشد که از آنها می توان به عنوان یک وسیله تزئینی روی میز و یا داخل بوفه دکوری نیز استفاده کرد.

به دلیل این خاصیت جالب ماگ حرارتی به آن ماگ جادویی یا لیوان جادویی نیز می‌گویند و اغلب به عنوان یک هدیه شگفت‌انگیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگرچه ثبت نام کرده باشید وارد حساب کاربری خود می شویدجهت ادامه خرید، اطلاعات خود را به درستی وارد می نمایید و اطلاعات خرید را با پرداخت آنلاین انجام خواهید داد.

ماگ مخصوص قهوه سرامیکی با جداره ی نسبتا ضخیم می تواند دمای نوشیدنی را تا مدت زمان مشخصی حفظ کند، برای نگهداری نوشیدنی در فریزر و گرم کردن در ماکرویو نیز می توان از آن استفاده کرد.

سرامیکی: رایج ترین نوع، بادوام، تنوع طرح بالا، قیمت مناسب

قابلیت‌های ماگ حرارتی و غافل‌گیر‌کننده بودنش، اون رو به یه کادویی عالی تبدیلش می‌کنه. مخصوصاً که خیلی راحت میشه هر طرحی رو بهش اضافه کرد و طرف مقابل‌تون تا دیدن منظره رویاییش فقط یه چای فاصله داره. این قابلیت کم‌کم از روابط دوستانه و شخصی فراتر هم رفته و به سازمان‌ها و ادارت هم رسیده.

ماگ پیرکس بعنوان محصولی محبوب در آشپزخانه و بعنوان هدیه های شخصی بسیار محبوب است. ماگ دوجداره:

ماگ حرارتی عاشقانه، همان ماگ جادویی میباشد که طرح‌های عاشقانه و نوشته‌های احساساتی خاصی را دارد. ماگ حرارتی عاشقانه میتواند هدیه مناسبی برای ابراز علاقه و دوست داشتن شما برای پارتنر، دوستان و خانواده‌تان باشد.

از این مواد علاوه بر اینکه در ساخت ??????? ????? ماگ های حرارتی استفاده می شود در لباس هایی که در تماس با حرارت بدن تغییر رنگ می دهند و کاغذ های رسید پرداختی حساس به حرارت نیز استفاده می شود.

Report this wiki page